Integral Interieur is een familiebedrijf, opgericht in 1985 en gevestigd in Eeklo. Als totaalinrichter van versspeciaalzaken (bakkerijen, slagerijen, traiteurs, viswinkels, etc.) verzorgen we bij Integral het volledige plaatje: wij bieden een all-in formule met advies en een correcte uitvoering volgens de afgesproken plannen, budgetten en timing. Met vier decennia ervaring hebben we een tevreden klantenkring opgebouwd van Amsterdam tot Parijs
Na de overname door de Gondella Group in 2022 is Integral verder geïntegreerd binnen de groep en zetten we volop in op professionalisering. Om onze ambitieuze groeiplannen te realiseren, zoeken we een
Operations Manager.
Jouw rol als Operations Manager:
Als Operations Manager weet jij onze productieomgeving naar een hoger niveau te tillen. Je combineert technisch inzicht met sterke organisatorische vaardigheden en een mensgerichte aanpak. Jouw doel is om de efficiëntie en kwaliteit van ons maatwerk te verhogen, projecten tijdig klaar te hebben en het machinepark optimaal te benutten. Je werkt continu aan verbeteringen binnen het team en de organisatie, waarbij nauwe samenwerking met de verschillende bedrijven binnen de Gondella Group essentieel is.
Wat ga je doen?
- Implementatie: je draagt bij aan het verbeteren van de productie-efficiëntie door processen te automatiseren, te implementeren en waste management toe te passen.
- Optimalisatie: je zal werkprocessen optimaliseren zodat taken sneller en efficiënter worden uitgevoerd, zonder in te boeten op de geleverde kwaliteit.
- Digitalisatie: productieprocessen digitaliseren en optimaal gebruik maken van het ERP-systeem om de efficiëntie te verhogen.
- Sturing & Coaching: als een echte people manager, motiveer, begeleid en stuur je je team aan. Je zorgt voor een positieve en gestructureerde werkomgeving.
- Samenwerken: je bent de verbindende factor tussen het atelier en de lopende projecten, waarbij je nauw samenwerkt met de projectleiders. Dit is een cruciale rol binnen het management team, je rapporteert rechtstreeks aan de General Manager.
Wie zoeken we?
- Minimaal 5 jaar ervaring in het managen van een productieomgeving in maatwerk.
- Je beschikt over zowel leidinggevende als technische skills.
- Kennis van en ervaring met Lean management en andere verbeterprocessen.
- Communicatief en probleemoplossend zijn eigenschappen die jou typeren.
- Ervaring met ERP-systemen en digitale tools is een pluspunt.
Wat bieden wij?
- Een sleutelrol in een ambitieus groeibedrijf binnen een boeiende sector.
- De kans om bij te dragen aan de groei en optimalisatie van onze productieprocessen.
- Vast contract van onbepaalde duur.
- Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen + tankkaart.
- 32 verlofdagen (20 + 12 betaalde ADV dagen).
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Ben jij klaar om onze productieprocessen naar een hoger niveau te tillen?
Dan horen we graag van je!
Wil je solliciteren, of heb je vragen? Neem gerust contact op met
hr@integral-interieur.be of via onderstaand contactformulier.