REGIO ANTWERPEN – LIMBURG
Wij verwelkomen verkopers in ons team.
Bij Integral, voortrekkers in unieke interieurdesigns en innovatieve ruimteoplossingen, staan we voor een naadloze symbiose van esthetiek, functionaliteit en klanttevredenheid. We zijn trots op onze projecten die niet alleen esthetisch verbluffend zijn, maar ook de bedrijfsvoering van onze klanten optimaliseren.
Integral heeft een lange traditie in totaalinrichting van bakkerijen, slagerijen, viswinkels, traiteurs, horeca en hotels.
Als Business Developer ben je een belangrijke schakel tussen Integral en handelaars die toe zijn aan vernieuwing of door het veranderen van hun winkelinrichting het rendement van hun zaak willen verhogen.
Jouw commercieel talent en gestructureerde aanpak is essentieel in het verwezenlijken van onze ambitieuze projecten.
WAT GA JE DOEN?
- Prospectie: Als Business Developer voor de regio Antwerpen & Limburg ben je dé persoon om eigenaars van handelszaken te overtuigen van het Integral-concept. Naast het ontvangen van prospects, contacteer je ook zelf deze handelaars en neem je actief deel aan beurzen en netwerk events.
- Communicatie en onderhandeling: Als commercieel aanspreekpunt van de klanten kan je goed naar de wensen van de klant luisteren om samen met de designer tot een plan te komen. Je bent de eerste schakel van de ‘customer journey’ die we de klant aanbieden. Met jouw overtuigingskracht begeleid je de klant van offerte tot contract. Tijdens de uitvoering houd je een oogje in het zeil en zorg je ervoor dat het project succesvol wordt afgerond, in nauwe samenwerking met de projectleider.
- Coördinatie: Je samenwerking met zowel onze interne als externe belanghebbenden is essentieel om elk project tot een succes te maken. Als Business Developer houd je toezicht op de naleving van gemaakte afspraken met betrekking tot planning, betalingen en design. Dit zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat we de hoogste kwaliteit kunnen leveren aan onze klanten.
- Service: Als Business Developer ben je er altijd om de nodige service te bieden en aan te sturen na de oplevering van het project. Op die manier zorg je ervoor dat onze klanten steeds tevreden blijven en dat we een sterke relatie met hen opbouwen.
WIE ZOEKEN WE?
- Je hebt al enkele jaren ervaring als sales, idealiter met sales van producten aan onze doelgroep of winkelinrichting. Kennis van en affiniteit met de voedingssector is zeker een pluspunt.
- Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans. Engels is een pluspunt.
- Goede kennis van PC-toepassingen zoals MS Office.
- Iemand met een passie voor interieur die ruimtelijk inzicht heeft, zelfstandig kan werken, gestructureerd werkt, een goede communicator is en van nature een commercieel talent heeft.
WAT BIEDEN WE:
Een boeiende en uitdagende rol binnen een dynamisch en groeiend bedrijf, waar innovatie en creativiteit vooropstaan. Je krijgt de kans om je professioneel te ontwikkelen en te werken aan projecten die echt het verschil maken. We bieden een competitief salaris dat overeenkomt met je ervaring en vaardigheden, en de mogelijkheid om deel uit te maken van een gepassioneerd team dat streeft naar uitmuntendheid in elk project.
Interesse?
Contacteer ons op hr@integral-interieur.be of soliciteer op deze pagina.
Als jij ons je cv bezorgt, dan contacteren we jou heel snel.